Nook Collective: Ponnahdusikkunoista ostamisen

Saatat etsiä jotain uutta, ehkä erilaista vaatemerkkiä, joka voisi olla enemmän tyyliäsi. Vaikka ostoskeskuksissa ja ostoskeskuksissa on erilaisia ​​vaihtoehtoja, mikään ei voita pop-up-myymälöitä. Näissä myymälöissä on enimmäkseen vain rajoitettuja tuotteita, joten löydät varmasti jotain uutta ostettavaa.

Saatat myös huomata, että näissä myymälöissä on rajoitettu määrä tuotteita, mutta tämä johtuu yleensä siitä, että he testaavat markkinoille uutta vaatekokoelmaa tai -suunnittelua. Tämä tarkoittaa sitä, että saat nähdä kuuluisien tuotemerkkien uusia sarjoja ja saada ne ensin ennen muita. Miksi et katso, miksi pop-up-kauppa kannattaa käydä alla:

Vaihtoehto ostaa kausituotteita

Joillakin brändeillä on kausiluonteinen kokoelma, kuten kesäksi tai juhlapyhinä suunniteltuja vaatteita. Vaikka useimmat kaupat eivät enää kanna näitä, kun uusi kokoelma tulee näkyviin, ne avaavat joskus ponnahdusikkunan, joka sisältää nämä kokoelmat. Tällä tavalla he voivat päästä eroon edellisen kokoelman vaatteista ja ansaita voittoa ja samalla antaa mahdollisuuden niille, jotka eivät ole ostaneet niitä.

Uuden tuotemerkin etsiminen

Joissakin ponnahdusikkunoissa ei ole kuuluisia tuotemerkkejä, mutta niissä voi olla useita uusia merkkejä, joita ei ole vielä löydetty. Jos olet vaatteiden tai erilaisten tavaroiden fani, saatat nauttia pop-up-kaupoista ja löytää uuden haluamasi brändin. Jotkut merkit eivät tule markkinoille liikaa, koska vain harvat tietävät niistä. Siksi he perustavat ponnahdusikkunan tai laittavat tavaroita yhteen, jotta ihmiset voivat löytää ne.

Löydät ne mistä tahansa

Kuten nimestä voi päätellä, pop-up-myymälä voi laittaa myymälänsä haluamaansa paikkaan, kunhan heillä on tarvittavat luvat. Kaupat saattavat löytää loistavan paikan, jossa niiden tavarat hyödyttäisivät ympärillä olevia ihmisiä. Esimerkkejä ovat urheiluliike stadionin lähellä ja pyörävarustekauppa, jossa pyöräilijät kokoontuvat.

Tutustu uusiin tuotteisiin ensin

Jotkut tuotemerkit haluavat kokeilla uusia tuotteita ja tuottaa uuden kokoelman tai tuotteen, jonka he haluavat esitellä. Jotta he eivät häiritsisi tavallista myyntiään ja esittelyään, he saattavat perustaa ponnahdusikkunoita niiden näyttämiseksi ja palautteen saamiseksi, kun ihmiset vierailevat kaupoissaan. Koska se on kaukana tavallisen myymälän hälinästä, hoitajat voivat myös auttaa sinua paremmin.

Kampanjat

Mist-pop-up-myymälät ovat brändien tapa markkinoida tuotteitaan. He perustivat ponnahdusikkunoita, jotta useammat ihmiset tietävät heistä ja heidän tarjoamistaan ​​uusista tuotteista. Jotta nämä menestyisivät paremmin, he antavat yleensä promootioita, kuten alennuksia tai ilmaisia, niille, jotka ostavat ponnahdusikkunoista.